dimarts, 15 de desembre del 2009

carta al senyor Lopez Tena

Senyor Lopez Tena, em cau la cara de vergonya quan ahir el vaig sentir parlar al programa Agora.
Em sento profundament indignat al veure com un personatge com voste és capaç de buscar la confrontació. No em cap el més mínim dubte que les consultes ha Osona han estat ben organitzades, però senyor Lopez Tena, s’oblida de que catalunya la componem tots, no només Osona.
Estic indignat per la falta de respecte que te al dir que desde la coordinadora general s’han fet les coses malament. Senyor Lopez Tena, la coordinadora està formada per milers de voluntaris, que bé o malament han fet possible dur a terme una iniciativa que neix del poble català, un poble i unes persones que tenen sentiments i que estimen el seu país. Les coordinadores han estat formades per gent molt diversa i de moltes tendències però amb un gran objectiu, la lluita per la llibertat a l’hora de decidir.
Senyor Lopez Tena, no necessitem cap abanderat pancartista com vostè, no necessitem persones que busquen la confrontació, necessitem persones que construeixin i no que destrueixin. Faci un gran favor al poble català i torni a romandre al partit d’on bé, vagi a fer demagògia al seu partit i continuïn embarcats en aquesta política que no els porta enlloc i que tan avorrida te a la societat catalana...
Deixi que el poble català lluiti en llibertat!

1 comentari:

Judith ha dit...

No m'agrada com s'està tornant aquesta iniciativa.Totes aquestes disputes mentre els partits polítics hi posen cullerada i mentre l'Espanya més recalcitrant se'n riu de nosaltres...
No m'agrada com s'està tornant això.