dijous, 17 de desembre del 2009

"MAS VANDERILLAS PARA LOS TOREROS"

Corría l’any 2001 crec, estava a euskadi i vaig veure una manifestació antitaurina que cridava això!!Demà (avui) és vota la llei per prohibir les corrides de braus o toros, digueu-li com vulgueu!
Em cauen els picarols a terra quan sento qualsevol persona donar arguments a favor, mare meva!!!
Però com és pot argumentar tal tortura?
I ara surten en Sisa, Enric Majó i alguns més defensant i dient que la vida del toro “és molt més que digne fins que arriba a plaça”!! collons!! Ja només em faltava això! I la vostre no és digna? I per això ja us podem matar? Au va!!!
També diuen que el que li fa pena “és el torero que és juga la vida davant del toro” i que més!! Aviam el ia que un paio amb dos collons surt davant d’un toro d’igual per igual i el derrota!!!
Ja n’estic més que fart de tanta hipocresia en aquest punyetero país, no pot ser que aprovin una llei del maltractament dels animal i les corrides i els correbous en quedin al marge, no podem ser tan il·lusos!!
Jo dic al i clar que quan un toro enganxa un torero d’aquests que son tan valents, jo m’en alegro ja que penso que per fi és fa justícia i com algú va dir “jo em moriré, però matant!!!
Per tan dic alt i clar LES VANDERILLES A L’ESQUENA DELS TOREROS!!!!!

8 comentaris:

maria ha dit...

Estic amb tu! A veure si s'acaben d'una vegada aquests espectacles mortífers.Tan de bo t'escoltin...

Javi ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Javi ha dit...

Sempre parlant d'hipocresia i resulta que a la cursa de Sant Pere de Ribes, estant un company d'equip teu escapat, vas arrancar del pilot en busca d'aquella fuga, afavorint la fi d'aquella fuga.

Jo pensaba que en la teva visió del ciclisme, en aquestes situacions tu no has d'arrancar sino controlar les arrancades dels altres.

Respecte els toros, penso que aquesta tortura hauria de desapareixer, però el "ojo por ojo y diente por diente" o "la ley del talión" es un tipus de càstig de societats obsoletes. Amb una pena de preso ho veig suficient.

Salutacions i bon any nou (sense sarcasme)

jordimasfepesa ha dit...

joder javi!!!!
pensava que erets una mica més persona!!
Tot i les nostre discrepancies et tenia per una bona persona i que sempre diu les coses a la cara!!
ja se que vas malparlar de mi dins el pilot i et demanaria que si m'has de dir quelcom m'ho dius primer a mi, t'ho agrairia de veritat.
Crec que jo sempre t'he dit les coses a tu primer, t'agradin o no.
Respecte a lo de la carrera tan fa el que et digui perquè igualment no0 em creuràs, peró potser hauries de començar a pensar que son les socials per a tu?
i que és un company d'equip per a tu?
en fi....

oscar ha dit...

Nano.
La veritat es que no m'agrada gens ho dels toros, es sagnant, sadic i no es comprensible...
Espero que els proibeixin.
SALUT.
PD. Crec que ho de la cursa segur que te un perque i els corredors primer su diuen a un en persona, perdoneu que m'hi possi pero en el temps que lleigeixo pels blogs, internet, etc... Hi ha molt cobard i no semblen ciclistes, si no floretes de salsa rosa.

www.ciclismodesdelleida.com ha dit...

Javi tapate un poquito, después de tu lamentable actuación en Manlleu no creo que seas tu quien de lecciones de compañerismo.

AH y las sociales son para entrenar y es lo que trato de hacer Jordi.

jordimasfepesa ha dit...

és elque volia dir Jose!!
les socials son per entrenar i agafar ritme, i prou!!
i dubto que en una social dl mes de desembre hi hagin tàctiques d'equip, no?
em sap greu que el post que ha tingut més visites del meu blog sigui per no par5lar del que volia parlar...

Pirri ha dit...

Que grande !!!!
No te conozco pero eres grande.
Gracias por defender y publicar esos ideales.
Hoy dia 03/03/2010 se debate en el Parlament la continuitat de las corridas de toros en Catalunya.
Sort !!!